Πρόγραμμα Σπουδών
Το πρόγραμμα σπουδών είναι προσαρμοσμένο ξεχωριστά για τις ηλικιακές ομάδες 14 μηνών- 30 μηνών (βρεφικό τμήμα ), 2,5 -4 ετών (παιδικός σταθμός)

Ελεύθερο και στοχευμένο παιχνίδι
Ατελιέ - καλλιτεχνική έκφραση
Το μέρος όπου τα παιδιά έρχονται σε επαφή με την τέχνη και το δημιουργικό πειραματισμό . Τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν, να εξερευνήσουν, να καλλιεργήσουν τη φαντασία τους και να ανακαλύψουν τον εαυτό τους μέσω της τέχνης.
S.T.R.E.M.
Φυσική αγωγή
Τα παιδιά προσπαθούν να κατανοήσουν το σώμα τους και τις δυνατότητές τους. Όταν αποκτούν από νωρίς την ικανότητα της κιναισθησίας, της ιδιοδεκτικότητας και της νευρομυικής συναρμογής, μαθαίνουν να συντονίζουν τα μέρη του σώματος, να διατηρούν και να επανακτούν την ισορροπία τους, να εκτελούν κινήσεις με ακρίβεια, να ρυθμίζουν τη δύναμη που χρειάζεται κάποια εργασία για να διεκπεραιωθεί. Τα παιδιά έχουν αυξημένη ενέργεια, η οποία πρέπει να εκτονώνεται τη σωστή στιγμή με το σωστό τρόπο. Πέρα από τη εκτόνωση, όμως, η σπουδαιότητα της εμπλοκή των παιδιών σε κινητικές δραστηριότητες έγκειται στο γεγονός ότι η καλλιέργεια ενός υγιεινού τρόπου ζωής έχει μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας, όταν αρχίζει από νωρίς.
Επαφή με τη φύση
Ύπνος
Ο ύπνος έχει σημαντική θέση επίσης στον παιδικό σταθμό μας. Συνδέεται με τη σωστή νοητική ψυχική και σωματική ανάπτυξη των παιδιών. Τα παιδιά ρυθμίζουν μόνα την ανάγκη για ύπνο και γι’ αυτό έχουμε μία κατάλληλα διαμορφωμένη αίθουσα με χαμηλό φωτισμό για όποια παιδιά επιθυμούν να κοιμηθούν.
Συνεργασίες
- Ψυχολόγος: Τα παιδιά συμμετέχουν σε δραστηριότητες οι οποίες θα συντονίζονται από ψυχολόγο με στόχο την ανάπτυξη συναισθηματικών, κοινωνικών και άλλων δεξιοτήτων.
- Συνεργασία με λογοθεραπευτή, εργοθεραπευτή, διατροφολόγο για να καλύπτουμε ένα ευρύτερο φάσμα αναγκών των παιδιών.
Δράσεις
- Ανακύκλωση : Τα παιδιά ανακαλύπτουν τη σημασία της ανακύκλωσης για τη προστασία του περιβάλλοντος και για τη βιωσιμότητα του πλανήτη με βιωματικό τρόπο.
- Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας: Τα παιδιά ανακακαλύπτουν τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τον τρόπο που παράγεται η ενέργεια στη φύση.
- Δενδροφύτευση- δενδροκαλλιέργεια: Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τα δέντρα τα βότανα και τα κηπευτικά του κτήματος μας καθώς και με τις ιδιότητες τους.
Διατροφή
Η ισορροπημένη διατροφή αποτελεί τη βάση για την υγεία και είναι απαραίτητη για την ολιστική ανάπτυξη των παιδιών. Ιδιαίτερα τα πρώτα 6 χρόνια όπου τα παιδιά αναπτύσσονται ραγδαία είναι πολύ σημαντική η παροχή θρεπτικής και κατάλληλης για τα παιδιά τροφής αλλά και να αποκτήσουν σωστές διατροφικές συνήθειες.
Οι διεθνείς οργανανισμοί υγείας αναγνωρίζουν ότι ¨η ευκαιρία βρίσκεται στην πρώιμη παιδική ηλικία”. Τα παιδιά σε αυτή την ηλικία μαθαίνουν να τρώνε, να διαμορφώνουν τις γευστικές τους προτιμήσεις και μιμούνται τις συμπεριφορές των ατόμων που τα φροντίζουν.
Έτσι αφού τα παιδιά περνούν πολλές ώρες στον παιδικό σταθμό προσφέρεται για:
- Διαμόρφωση ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος για την ανάπτυξη καίριων διατροφικών δεξιοτήτων
- Διαμόρφωσης ισορροπημένης σχέσης με τη τροφή
- Αυτορρύθμιση, καθώς τα παιδιά ενθαρρύνονται να φάνε όσο ακριβώς χρειάζονται
- Εξοικείωση των παιδιών με τα φυσικά τρόφιμα εφαρμόζοντας σύγχρονες πρακτικές διατροφικής διαπαιδαγώγησης.
Στον παιδικό μας διαλέγουμε οι ίδιοι τις πρώτες ύλες , συνεργαζόμαστε με ντόπιους παραγωγούς και χρησιμοποιούμε πιστοποιημένα προϊόντα περιορίζοντας στο ελάχιστο τη χρήση επεξεργασμένων τροφών και υλικών.
Όλες οι παρασκευές δημιουργούνται αποκλειστικά στον παιδικό σταθμό μας.
Επιπλέον, χρησιμοποιούμε τη περίοδο του γεύματος για επικοινωνία και διερεύνηση γύρω από τις τροφές και δημιουργούμε συστηματικά ευκαιρίες διατροφικής εκπαίδευσης.